Verejný register odberateľských vzťahov

Ďalšie zverejňovanie (od 1.11.2012 )objednávok a faktúr pokračuje na: Elektronická verejná správa mesta

Zmluvy zverejňované na tomto mieste - do konca roka 2012.

Zmluvy uzavreté v roku 2013 sú zverejňované na: Elektronická verejná správa mesta - zmluvy

   Typ Číslo Dátum zverejnenia Predmet Partner IČO Cena
Detail Faktúra došlá 6/2012 9.3.2012 Honorár za vystúpenie Katarína Pivovarová   200,00 EUR 
Detail Zmluva Dodávateľská 56/2012 23.4.2012 Zmluva o poskytnutí účelovej dotácie na športové aktivity pod názvom Športové leto Klub plážového volejbalu 35516178  200,00 EUR 
Detail Zmluva Dodávateľská 64/2012 23.4.2012 Zmluva o poskytnutí účelovej dotácie. Naša Ľubovňa, o. z. 42088313  200,00 EUR 
Detail Zmluva Odberateľská 154/2012 22.6.2012 Poskytnutie účelovej dotácie na prípravu a realizáciu putovnej výstavy II. Svetová vojna a... Anna Nagyová   200,00 EUR 
Detail Faktúra došlá 20123687 5.10.2012 Fa za prevádzku karanténnej stanice psov za mesiac september 2012 EKOS, s. r. o.   200,00 EUR 
Detail Objednávka vyšlá 2012199/2012 17.10.2012 Pri príležitosti konania XXI. Ľubovnianskeho jarmoku si u Vás objednávame večeru pre... HOTEL FAMILIA   200,00 EUR 
Detail Zmluva Odberateľská 291/2012 18.12.2012 Zmluva o poskytnutí dotácie na realizáciu Vianočného koncertu s prezentáciou vianočného CD... OZ Goralov žijúcich na Spiši, PaedDr. Štefan Kollár   200,00 EUR 
Detail Zmluva Odberateľská 292/2012 18.12.2012 Zmluva o poskytnutí účelovej dotácie na podporu talentovaných detí zo sociálne slabších... OZ AMOS, Mgr. Anton Karniš   200,00 EUR 
Detail Zmluva Dodávateľská 13/2012 9.3.2012 Zmluva o nájme nehnuteľnosti - pozemku Slavko Kulanga a Jozef Kačmarský   205,40 EUR 
Detail Faktúra došlá 2012/08/06 27.8.2012 Fa za vyhotovenie a overenie GP Milan Heretik - geodet   206,50 EUR 
Detail Faktúra došlá 2012/09/01 6.9.2012 Fa za vyhotovenie GP 34312498-083/2012 a overenie GP - Správa katastra - na základe Obj.... Milan Heretik - geodet   206,50 EUR 
Detail Faktúra došlá 2120502 18.5.2012 Fa za nákup kancelárskych potrieb Zenit, v. o. s.   208,16 EUR 
Detail Faktúra došlá 2120510 29.5.2012 Fa za nákup kancelárskych potrieb pre potreby MsÚ Zenit, v. o. s.   208,16 EUR 
Detail Objednávka vyšlá 2012003/2012 18.1.2012 Objednávame si u Vás vykonanie montážnych prác za účelom sprevádzkovania zabezpečovacieho... Security Equipment 10770071  208,64 EUR 
Detail Faktúra došlá FA005/12 18.1.2012 Vás za vykonanie montážnych prác za účelom rozšírenia zabezpečovacej signalizácie EZS na... Security Equipment 10770071  208,64 EUR 
Detail Faktúra došlá 2120805 15.8.2012 Fa za nákup kancelárskych potrieb - MsÚ Zenit, v. o. s.   209,52 EUR 
Detail Faktúra došlá 20105323 3.3.2011 Fa za vývoz a zneškodnenie odpadov EKOS, s. r. o. 36168475  214,01 EUR 
Detail Faktúra došlá 201205 2.11.2012 Fa za vypracovanie rozpočtu stavby v zmysle obj. č. 2012196/2012 Ing. Vladislav Slosarčík - ARTUM   214,80 EUR 
Detail Faktúra došlá 11010002 2.3.2011 Zmluvný a pozáručný servis databanky Init, s. r. o. 36201570  215,06 EUR 
Detail Faktúra došlá 11010003 11.4.2011 Fa za mesačný update - zmluvný pozáručný servis databanky NOVIS IV-VI/2011 a MESTO IV-VI/2011 Init, s. r. o. 36201570  215,06 EUR 
Nastavenia cookies