Verejný register odberateľských vzťahov

Ďalšie zverejňovanie (od 1.11.2012 )objednávok a faktúr pokračuje na: Elektronická verejná správa mesta

Zmluvy zverejňované na tomto mieste - do konca roka 2012.

Zmluvy uzavreté v roku 2013 sú zverejňované na: Elektronická verejná správa mesta - zmluvy

   Typ Číslo Dátum zverejnenia Predmet Partner IČO Cena
Detail Zmluva Odberateľská 162/2012 2.7.2012 Kúpna zmluva - odpredaj a kúpa nehnuteľnosti - pozemku Dinis Tomáš   2 680,00 EUR 
Detail Objednávka vyšlá 2012126/2012 3.8.2012 Objednávame si u Vás dodanie stavebného materiálu a pracovných pomôcok podľa vlastného... Dinis Tomáš   137,40 EUR 
Detail Faktúra došlá 100002961 3.2.2011 OF - vyúčtované služby za rok 2008 Digital Visions, spol. s.r.o.   55,75 EUR 
Detail Faktúra došlá 02/2011 DH 7.4.2011 Fa za účinkovanie DH na pochovávaní basy dňa 8. 3. 2011 DH Ľubovnianka 31944469  100,00 EUR 
Detail Faktúra došlá 3/2012 19.3.2012 Fa za účinkovanie dychovej hudby dňa 20.02.2012 - Pochovávanie basy DH Ľubovnianka 31944469  100,00 EUR 
Detail Faktúra došlá 4/2012 11.6.2012 Fa za účinkovanie DH dňa 7. 5. 2012 - výročie oslobodenia/kladenie vencov DH Ľubovnianka   100,00 EUR 
Detail Faktúra došlá 7/2012 16.10.2012 Fa za účinkovanie DH dňa 28. 09. 2012 - otvorenie Ľubovnianskeho jarmoku, 29. 09. 2012 -... DH Ľubovnianka   350,00 EUR 
Detail Zmluva Dodávateľská Dodatok 1 k 54/049/10 29.6.2011 Dodatok č. 1 k Mandátnej zmluve č. 54/049/10 Dexia banka Slovensko, a. s. 31575951   
Detail Zmluva Dodávateľská 350/2011 18.10.2011 Úverová zmluva Dexia banka Slovensko a.s. 31 575 951  120 000,00 EUR 
Detail Faktúra došlá 42011 2.3.2011 Fa za vypracovanie geometrického plánu Demura Jozef - Geodézia SL 40320499  125,20 EUR 
Detail Objednávka vyšlá 2012169/2012 21.9.2012 Pri príležitosti konania XXI. Ľubovnianskeho jarmoku si u Vás objednávame víno (recepcia +... DECANTVINS, s. r. o.   1 084,53 EUR 
Detail Faktúra došlá 120100419 9.10.2012 Fa za víno na recepciu a občerstvenie pre pozvaných hostí XXI. ročníka Ľubovnianskeho jarmoku DECANTVINS, s. r. o.   1 050,19 EUR 
Detail Faktúra došlá 120392 16.4.2012 Fa za XEROX DD21 s. r. o.   681,40 EUR 
Detail Objednávka vyšlá 2012062/2012 24.4.2012 Objednávka tonerov DD21 s. r. o.   675,40 EUR 
Detail Zmluva Odberateľská Zmluva č. 53/2011 28.3.2011 O prenájme nebytových priestorov Dávid Lompart 46050493  508,20 EUR 
Detail Zmluva Odberateľská 148/2011 25.5.2011 Zmluva o nájme nebytových priestorov - Letná 6, SĽ Darina Spišáková 37683411  1 810,58 EUR 
Detail Faktúra došlá 120130 2.2.2012 Fa za občerstvenie na členskú schôdzu - MsÚ Daniela Polomčáková - JEDÁLEŇ PALMA 34312056  224,00 EUR 
Detail Zmluva Odberateľská Dodatok 2 k zmluve 5-2009 2.5.2012 Dodatok 2 k zmluve o nájme a podnájme nebytových priestorov D.O.M. AG spol. s. r. o. 36480134  1 740,00 EUR 
Detail Faktúra došlá 113200342 22.2.2011 Nákup hygienických potrieb - MsÚ CWS-boco Slovensko, s. r. o., Obchodné a logistick 31411045  97,84 EUR 
Detail Faktúra došlá 123200344 8.3.2012 Fa za papierové rolované utierky CWS-boco Slovensko, s. r. o. 31411045  67,30 EUR 
Nastavenia cookies